úterý 2. října 2012

Balea Summer Glam bodylotion

Je tu další recenze. Tohle bude jen taková rychlovka :-). Chci říct rychlorecenze :D. Bude na tělový krém z letní kolekce Summer Glam od Balea. Vzhledem k tomu, že jí tam ještě mají, tak jsem o tom prostě musela napsat. Tahle věc totiž fenomenálně voní! To je prostě vůně tropického ovoce a kokosu, myslím, že jsem si to koupila jen kvůli tomu. Stojí to pár kaček tak proč ne? I obal je pěkný. Teď se ale dostávám k vnitřku. Má jemně krémovou až žlutou barvu, která je po rozetření samozřejmě průhledná. Ale je tu ještě něco, co by někomu mohlo vadit. Obsahuje třpytky. Mně osobně to nevadí, protože jsem to používala i v létě, tak se mi líbilo, že se mi opálená pokožka třpytí ( nebojte netřpytí se to tolik, nebudete jako diskokoule :D ). Opravdu dobře hydratuje, tím bych upozornila všechny, krémy a másla od firmy Balea dobře hydratují. Já mám ještě tělové máslo s kakaem, které je taky bezva.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za každý komentář!